Noname987 ben çok araştırmıştım acık söyliyim bütün eğtmenler ağlatıyor hatta ben ağlatmam felan diyenlere inammayın
Ben eğitmenin dediklerin çoğunu yapmadım acıkcası kendi hisslerine göre gittim sadece gidişatı öğreti bize Gülden hanım odadan cık hiç bir zaman demedi ama
Destekleri keserek gittik üç hün araylaya ama ben yinede destek veriyorum bağımız kopmasın diye
Bir az da olay sizin aranızdaki iletişmle bağlı çoçukla senin