hilalcebe seni korkutmak istemem ama acı gercek evet yani açıkçası ben zorlanıyorum bazen çok uslu büyük kızım bazen aşırı yaramaz huysuz uyku düzeni bozuldu küçüğünü emziriyosun gaz cokar alt değiştir köy uyusun belirli bı sure bu şekil zaten ama büyük kız park istiyor oyun istiyor ilgi istiyor ikisine aynanada yetebilmek için çaba gösteriyorum biri ağlarken diğeri de ağlayınca kafamı nerelere vursam Allahım yarfim et diyorum eşim destek olsa bile zor yani ben beceremiyorum biri uyurken diğeri uyanık tam günümü dolu dolu geçiriyorum haftasonu olsada eşim birine baksa diye gün sayıyorum ama eğer büyük çocuğunuzu oyalı ak biri varsa çok rahat edersiniz bide benim büyük kız 16 aylık hala yürümüyor elimden tut gezdir diyor biri mememde biri elimden tutmuş evi geziyoruz yani eve kamera taksalar halime acirlar tuvalete 3 kişi gidiyruz 😂😂😂😂 belki sen yaparsın düzen oturtturusun ben hala alisamadim yapamadım bide eşim vardiyalı çalışıyor iyice düzen bozuluyor v temizligi yemek büyük kızı yedir altını değiş ilgilen falan biraz zorluyor herkeste aynı değildir ama korkma sağlıkla gelsin de gerisi kolay