hilalcebe hilal cebe, oldu hilal gebe 😂
iğrenç şakalar falan 🥴
Hayırlı uğurlu olsun, rabbim nasip ettiyse mutlaka kolaylığını da verecektir. Bana kalırsa ideal yaş aralığı olmuş. Biraz daha bekleseydiniz, rahatlığa alışacaktınız sonrasında yeni bir bebek daha zor gelebilirdi. Bide belli bir seneden sonra tekrar doğuran anneler, bildiğim her şeyi unutmuşum sanki ilk bebegimmis gibi diyorlar hep.