biirraannee merhaba benim 3.5 yaşında bir kizim var kızıma 6 doz menenjit aşısı yaptırdim rota da 2 doz şimdi de oğluma yaptıracağım ancak danıştığım doktor menenjit 3 doz yeterli dedi siz toplam kaç doz yaptırmış oluyorsunuz ben yine 6 doz yaptırmak istiyorum kizima asi yaptirirken batmandaydik şimdi sakaryadayiz doktor 6 doz gereksiz dedi ama Batman’da da ne kadar erken başlarsa ve doz sayisi fazla olursa o kadar koruma sağlar demişti