İki aşıyı da yaptırdım. Hatta 2 ay önce kızım rota virüse yakalandı ishali vardı rutin kontrolde doktorumuza ilettim tedbir amaçlı tetkikleri yaptırdı rota olduğu anlaşıldı ama o kadar hafif atlattı ki doktor söylemese ben kayısı falan verdiğim için ishal oldu sanmıştım😂 zannımca aşının amacı hastalığı engellemekten ziyade semptomlarını en aza düşürmek