angaralimom evet haklısınız arada bir sürü insan var ama bu ne sizinle ne kargo şirketiyle ne de çalışanlarla alakalı maalesef. Tamamen satıcıyla alakalı bi durum zorunda kaldıysanız ve istemiyosanız benim söylediğim sadece bi seçenek yani öyle yapmanız en uygunu. Kapıyı açarsanız mecburen ödemek zorundasınız 🤷🏼♀️ ya da bu kişi şu an evde değil gelip alıcak dersiniz sizi tanımıyorlarsa