angaralimom Kargom kapida odemeli tofisadan alışveriş yaptim ama sonra yorumlar falan vazgeçtim arayip iptal etmek istedim maalesef edemeyiz dedi kargo gelince kapıyı açıp istemiyorum desem yine de kargo ücreti alir mi yoksa hiç ses etmeyip kapıyı açmamak mi😄
myarenb angaralimom kapıyı açarsanız geri göndermezler açmayın ama tofisadan arkadaslarım aldı memnun kalmıstı
nebutantana30 angaralimom bazı şeyler dandik bence bozdu kendini yorumlar zaten kapalı instagramda bence kapıyı açmayın eğer ürünün ödemesini yapmadıysanız.
angaralimom myarenb şimdi parami riske atmak istemiyorum ha deyince elime geçmiyor hu sefer kötü ürün gelirse bebekle çıkıp iade de edemem bi de ugrastiriyorlarmis iade mevzusunda da 4000 kişiden şikayet almis bana fazla geldi ya
kimbumadam angaralimom kargoya verildiyse , ve teslimat şubesinde bildirimi varsa Kargoyu arayıp getirmeyin şehirdışına çıktım de 😄
nebutantana30 angaralimom yorumları açılmış ama bence hiç riske atmayın 4000 bana fazla geldi yine de siz bilirsiniz tabi ki
mervekb angaralimom kul hakkına girersiniz kapıyı açmadan geliş gidiş ücretini karşıya ödettiğiniz için. Siparişi siz vermişsiniz.
angaralimom mervekb ben siparişi akşam verdim sabah ilk saatte aradim daha kargoya verilmeden.. bana böyle iptal yapamayız dedi akşam 5 e doğru kargoya vermis 6 saatte iptal edebilirlerdi .. onlar beni buna mecbur etti. O zman sitelerine iptal etme butonu koymalilar bence kimse mağdur olmasın .
ysmnabd angaralimom beğenmezseniz iade edersiniz. Yoksa diğer türlü kul hakkına girmiş oluyorsunuz. Arkada çalışan onlarca insan var siparişe bakan paketleyen kargoya götüren kargocusu dağıtıcısı vs hemde satıcı kargoyu cebinden ödemiş oluyor helal olmaz emin değilseniz sipariş vermeseydiniz
angaralimom ysmnabd iptal etmek istedim yok dedi 5 saat sonra kargoya verdi 5 saat içinde niye iptal etmeyip beklentiler beni
ezgikrby Dondurmalikahve yok bişey olmaz. Eğer gelmeden ararlarsa daha iyi hatta. Ben evde yokum sizin kendi yerinizden alıcam derse geri götürüyolar 🌼 @angaralimom
ezgikrby angaralimom kapıyı açmazsanız kargo şirketine geri gider 3 gün kalır alma hakkınız olduğu için alınmazsa 4. gün otomatik iade olur
angaralimom ezgikrby ya ben akşam sipariş verdim ertesi gün sabah ilk saatte aradım iptal istedim öyle yapamayız dedi 5 saat sonra bana mesaj geldi kargoya verildi diye 5 saat icinde iptal etmelilerdi beni buna onlar mecbur etti.. kargocuya bende acıdım ama karşı firma iptal etmek diye bi hak vermiyor bence şikayetlerde killer haklı ki sen alıp istediğin gibi olmayıp iade edince süründürüyorlar
Dondurmalikahve ezgikrby o da doğru bana gelen kargocular alışkın olunca kargoyu kapiya bırakıp kaçıyor 😃 kapıda ödeme de yapmıyorum uzun zamandır
ezgikrby angaralimom evet haklısınız arada bir sürü insan var ama bu ne sizinle ne kargo şirketiyle ne de çalışanlarla alakalı maalesef. Tamamen satıcıyla alakalı bi durum zorunda kaldıysanız ve istemiyosanız benim söylediğim sadece bi seçenek yani öyle yapmanız en uygunu. Kapıyı açarsanız mecburen ödemek zorundasınız 🤷🏼♀️ ya da bu kişi şu an evde değil gelip alıcak dersiniz sizi tanımıyorlarsa