Bizde de ayni sorun var oglum 3 aylik oldu. Odasinin kapisinin önünde annem kocaman bir cam şişe kirdi asla uyanmadi yine karşı kapısı wc o kapi kapaninca sıçrayarak uyaniyor. Afedersiniz evde kapiyi kapatmadan wc girer olduk uyanicak diye korkumuza 🙈😂 Bariz korkulmasi gereken ani seslere asla uyanmayip öksürme hafif bir dokunma gibi basit şeylerde zangır zangır titreyerek sıçrıyor uyandiriyor kendini. Gülsem mi ağlasam mi bilemiyorum. 😂🤦🏻♀️