secilmismuggle Huma_kus34 yorumlara aldanıp aldım ama asla kullanışlı değil, bozuk geldi satana iade ediyorum kargoya vericem yakında
benuykukadiniyimm Huma_kus34 keşke almasaydım hiç anlatıldığı gibi Çıkmadı. Sanırım üretimden kaynaklı hatalı ürün verdiler. İade süresi dolduğu için iade edemiyorum maalesef.
TulayGeriDon Kadermiray56 ağartıcı da kullanmadım halbuki😁😁😁sorsalar siz beyazlattınız derler😁benimki öyle diyor
tugbayildirim Üründe paketleme muhteşemdi. Açınca biraz hayal kırıklığına uğradım. Hele ürünün yan sanayi ürünleri(görümcekler)beni canımdan bezdirsede😡 iyiki almışım çok memnunum🥰 ciğerim kocam ❤
mihraveannesii Sesi çok çıkıyor ama çaresine bakıyoruz iade etmeyeceğiz baktık olmuyor çöpe atarız kargoyla uğraşamam 🤣