Gul-yildirim Huma_kus34 iyi ki almışım tam f/p ürünü. Başka satıcısan alsam daha memnun kalabilirmişim. Ürün eskimiş geldi ama sağlam olduğu için iade yapmadım. Arada cızırtı yapsa da beni idare ediyor😂😂
nese4_3 Huma_kus34 bencil kendini beğenmiş düşüncesiz kök ailesinden kopamamiş at gözlüğüyle hayata bakan kendisi kendi sağlığı kendi düşüncesi tabi annesininkide onun dışında önemli bişey yok bilsem koşarak kaçırdım
Ne_alakasi_var_004 Tavsiye üzerine aldım bazen arıza veriyor düzeltiyorum. ama vazgeçemiyorum bagımlılık yaptı iyi kötü idare ediyoruz bi şekil😂😂
Feyzosumunannesi Huma_kus34 Elhamdülillah çok şükür. İyi ki eşim ile evlenmisim. Bu mübarek günde Rabbım herkesim yuvasına huzur versin inşallah 🩷
dogammerve Huma_kus34 kişiye özel olduğu için aldım ( oldu mu bilemem mslsğsm ) başlarda alışmak zor oldu ama alışınca bırakamayacağımı söylemediler 15 sene oldu zaten artık iade de almazlar 🤣