3 gün boyunca kontrol altına alınamayan ateş için hastane öneriyolar doktorlar bende aşıdan olduğunu düşünmüyorum ama takip etmekte fayda var. Eğer huzurluk halsizlik ishal vs şikayetler eşlik ediyorsa beklemeye hiç gerek yok. Şuan salgın var benim kızım da çok hasta sizede geçmiş olsun 🙏