zeynepdilek ben de bize verdiklerinden sonra bir araştırma yaptım Türkiye'de yenidoğan bebeklerin çoğunda kansızlık görülüyormuş devlet de bunun için kan damlası dağıtmaya başlamış. Muhtemelen en ucuz maliyetli bu olduğundan içinde paraben olan damlayı dağıtıyorlar. Ben içeriğini okuduktan sonra kullanmamaya karar verdim. Doktorumuza danışacağım kontrole gidince. Ya başka marka kullanacağım ya da az daha büyüyünce tahlil yaptırıp duruma göre kullanmayı düşünüyorum. Çoğunluk böyle doğuyor olabilir ama ihtimaller doğrultusunda kızıma gereksiz yere ilaç vermek de istemiyorum.belki bebeklerimizde kansızlık problemi yok niye küçücük bedenlerine ilaç verelim boşuna. Ek gıdaya geçince de demir ağırlıklı beslenmelerine dikkat ederiz en doğalı bu bence 🤷🏼♀️