Berbattt. Kendi adımıza konuşuyorum ben sadece 3-5 gün verdim bebeğim huysuzlandı çok gaz problemi oldu kusmalar başladı. Kestiğimdede düzeldi. Hemşireyede söyledim geçen ay.7 aylık olduk. Kan sayımı yapalım duruma göre başka ilaç yazarız dedi. Bakalım. Asla kullanmayı düşünmüyorum. 7 ay boyuncada kullanmadım. Çöpe attım