merveidilakcay gulcicek006 kızımın ismi inci 6 yaşında bir kızım daha oldu İdil koydum ikiside naif ve hoş geliyor kulağıma iyiki koymuşum diyorum
Ozgzcn gulcicek006 inci🤍 oğluma hamileyken kız olucakmış gibi hissettim cinsiyetini bilmeden daha bu ismi düşünmüştüm☺️ çok güzel ve naif bir isim
aycingozuacik Bence Aylin 🥰 fikir olsun isterseniz benim adım Ayçin kardeşimin adı da Aynil çocukluğumuzdan beri isimlerimizi çok severiz. Benim oğlum oldu ama kızım olsaydı adınıda Ayliz koyucaktım 🌸