İnci ismi çok güzel bence. yeğenimin adı Asya çok zor bi bebekti birine sormuştuk isminden kaynaklı demişti ağır geliyor demişti kişiden kişiye değişir ama söyleyeyim dedim baktırabilirseniz ismin ebced hesabına dikkat edin hocalar size en uygun ismi söyleyecektir🌸😊