seydusssduru benim kızımda aynı ısırıyor baya tepki vermemeye çalışıyorum ama çok kötü aciyor uyurken ısırdı bir defa bayada uzun bağırdım uyandı ağladı emmek istedi bu defa isirmamisti bir defasındada ağlamıştım acısına çok fena ısırıyor çünkü ağladığımı görünce baya bir süre isirmamisti ama şimdi yine başladı ara ara ısırıyor kızıyorum hayır diyorum bir iki defa daha yapıyor üst üste mesela yine kızıyorum çekiyorum memeden tutmuyorum sonra güzel emiyor gerçekten çok zor sızlıyor disleride olunca heleki insanın ciğerine işliyor acısı