Helincik seydusssduru ben o durumda burnunu tutuyorum nefesi azıcık kesilince hemen ağzını açıyor. Göğüsleriniz büyükse yüzünü göğsünüze de bastırabilirsiniz hafifçe ama o zaman bırakıyor bu yaramazlar. Ben de artık çok zorlanıyorum emzirirken.
seydusssduru Helincik Çaresizlikten farklı farklı çözüm önerileri üretiliyor çok tatlısınız teşekkür ederim 😍
Eymencvk seydusssduru benmkinde daha diş yok damaklarıyla koparacak gibi ısırıyo gözümün içine bakıp bide uzatıyor 😂
seydusssduru Eymencvk Offff aynenn valla öyleyken de yapıyordu ama bu denli değildi acısı şimdi yepyeni dişler aşırı keskin 🫠😂
Defnecigimm seydusssduru Benim bebeğim de emerken ısırdığı için yara oldu baya delik açıldı resmen. Eczaneye gittim eczacı kadın bir krem verdi ve iyileşti kapandı yara size kremin adını yazarım birazdan bulunca. İyileştiği için kullanmıyorum :)
seydusssduru Defnecigimm Ya harikasınız, benim de yarıldı birkaç yerden sütyenime değdikçe bile acıyor 🥹
adeninannesi06 seydusssduru kızım 9bucuk aylık 2 aydır ısırıyo dişleriyle her ısırmasında kapatıyorum üstümü hayır yok mama diyorum anlıyo bence en iyi yöntem bence çok acıkmadıkca meme vermemek o zaman ısırmıyorlar tok olunca yada süt az gelince ısırıyorlar 😄
seydusssduru adeninannesi06 Bizim memesiz bir saatimiz yok ki aç olmasa bile gelir koklaşırız (ısırır😂) gider, özellikle yaşına girdikten sonra oyun haline getirdi vermeyince kıyamet kopuyor emdiğinde de birsey yok iki fırt alıyor kaçıyor cimcimem😍
Dilaradeniz seydusssduru Ay evet yaşadım bunu ben tepki verdikçe o daha çok yaptı emmeyi bırakacağını anladığın an çek memeni ben öyle yapiyodum oyun haline getirmişti artık
seydusssduru Dilaradeniz Evet bi yerde de takip edin dilini geriye çektiği an siz de memeyi çekin diyordu mantıklı❤️
evininannesi seydusssduru merhaba annem geçiçek bu süre inşallah ama benim kızım yaptığında gözlerinin içine bakıp sakın bir daha yapma işte falan dedim fazla tepki vermedim bir daha yaptığı anda vermedim süt sürekli bu şekilde oldu ve tepkisiz de kalınca unuttu
minervadefne seydusssduru bırakmasın tabi ki sürününüz varken faydalansın şifa olsun bebise 💖 inşallah düzelir bu süreç
minervadefne GokcelifMom işte yapmayana kadar sizde inatlaşacaksınız anneler olarak kıyamıyoruz biraz 😅
GokcelifMom minervadefne Ayyyy evet kıyamıyorum 🤦😅 Bazen o kadar inat ki. Annecim sen kiminle aşık atıyorsun inadını bizden aldın heyyyy diyorum gülüyor 😅
Angel0507 seydusssduru ay Allah yardımcınız olsun bazen isemeyerek kiziyorum ısırdigi zaman kalbim carpiyo kafama biri tokmakla vuruyor gbi hissediyorum 😑
minervadefne GokcelifMom çok haklısınız çok tatlılar insan kıyamıyor bi yerde 😅 bizim kızda çok inat bende çok inadım bazen kavga ediyoruz eşim diyo küçücük çocukla kavga etmeyi nasıl başarıyorsun🤣🤣
seydusssduru nsm Evet bugün yine birkaç kez yaptı bunu denedim konuşmayı denedim ona da gülüyor arsız 🥹❤️
Nergiz-defne seydusssduru valla canı çok acımıyor sadece hissettiriyorum çünkü çok şey denedim olmadı bu taktik işe yaradı zaten bunu denedikten sonra 1,2 kere yaptı daha yapmadı