Kdz defiy gazı yok aslında hiç gaz sıkıntımız olmadı şimdiye kadar bu atak hiç bitmiyo mu 70 günlük sadece 25 günü rahat geçmiştir rahat denebilirse tabi 15 günü meme reddiyle geçti
defiy Kdz gaz problemi her bebekte olur kimisi yoğun yaşar kimisi hafif çünkü gaz çıkarmak zor onlar şçin bağırsakları daha gelişmemişmoluyorlar aplamasa bile guzursuzluk yapar bu da uykusunu etkiler benim kizimda öyleydi dokturumuz aynen bu şekilde söylemişti bapırsak gelişimi için bio gaia vermişti çünkü uyumuyordu kızım ama ağlamıyordu da bir aylık falandı aynen hunları söylemişti
Kdz babyboy_35 düzelir mi dersin ya çok zor gerçekten anne olmak beceremiyorum.sanirim anne olmayı bu küçük meleğe iyi bakamıyorum benim yüzümden uyumuyo belki de yada uyutmayi beceremiyirom 15 gün boyunca emziremedim gibi
use1234 Kdz bir zamanlar benn 😂 hatta bende böyle bi post acmistim bazi cümleler ayni 😂 benimki de ayniydi. Uykusuzluga asla dayanamayan biriyim o zamanlarda çok yoruluyordum psikolojim alt üsttü. Tek istedigim saatlerce uyumakti. Ama şimdiki aklım olsa her anın tadını çıkartırdım her anını özlüyorum biliyor musun o yeni doğduğu zamanlarının bide ilk defa anne oluyorsun tecrüben yok deneyimsiz oluyorsun uyusun rahat etsin istiyorsun sende dinlenmek istiyorsun ben tuvalete gidemiyordum tutuyordum uyuyana kadar bagiriyordum kendi kendime insan tuvalete gidecek vakit de mi bulamaz bu nasil cocuk diye 😂😂😂ama simdi 5 aylık cok şükür rahatim 2 aydir. bugünlerin hızlıca geçeceğini unutma rahat edeceksin bi kaç ay sonra yardimci olacak birileri varsa destek al uzun bi banyo yap giyin süslen makyajini yap iyi geliyor insana 🌸
Kdz use1234 gerçekten geçecek mi sizin bebeğiniz de mi böyleydi peki nasıl düzeldi kaç saat uyuyo ne zamn uyuyup uyanıyo biraz bahseder misiniz sohbet etmeye ihtiyacım var nasıl uyutuyosunuz rutiniz ne
Kdz babyboy_35 geçer mi dersin gerçekten erkenden uyumayı öğrenir mi daha ne zorlukar bekliyor bahseder misin
babyboy_35 Kdz her bebeğin hikayesi farklıdır benim bebeğim 40 ı çıktı maalesef hasta oldu antibiyotik kullanmak zorunda kaldık sonrasında idrar yolu enfeksiyonu oldu ve sünnet yaptırdım derken bu güne geldik üstüne kolikti bitmek bilmeyen gaz sancıları vardı şuan hala gazlı ama en azından zorda olsa çıkartabiliyor bu 6 aylık süreçte öğrendiğim en önemli şey her şeyi mükemmel yapabilmeyi bekleme insanız ama anneyiz evladımız için zaten en mükemmeli biziz sıfırdan insan yetiştiriyoruz düşücez kalkıcaz ağlayacağız insanız çünkü şuanda benim başımı komple egzama kapladı stresten dolayı her şeyi mükemmel yapmak zorunda hissettiğim için yetişmediğini yetemediğimi düşündüğüm için sana tavsiyem bunu yapma kendine yemek mi kalsın çamaşır mı kalsın ağlıyor mu al kucağına kokla öp biz aslında evladımızla doğuyoruz bir çok duyguyu o küçücük canlarında bize öğretiyorlar korkuyu endişeyi her şeyi Allah kimseyi evlatla sınamasın bu günler gelip geçecek o minicik ayaklar kocaman ayaklar olacak uyusun diye yalvardığımız bebeklerimiz bir gün uyanmak istemediği için kalk hadi diye başında beklediğimiz günler olacak sağlıkla büyütmek nasip olsun herkese inşallah eğer ağlamak istiyorsan ağla tutma kendini bebeğini uyut git ağla inan bana geçecek kötü günler değil güzel günler gelecek kahkahasına şahit olacaksın seni gördüğünde gülümsemesine şahit olacaksın inan bana o gün dinleneceksin eğer aklına gelirsem haklıymışsın diye yazarsın 🙏🏻 Rabbim evlatlarımızı bize bizide onlara bağışlasın
anneiste Kdz 2 ay 5 günlük bikac gundur huysuzdu bugün sınav gibi bigun ikinci çocuğum bugün çok kötüyüm tahammülüm yok saçımı başımı yolmak istiyorum saatlerce uğraşıyorum sadece 15-20 dk uyuyup kalkiyo ne yapıcam bilmiyorum
Kdz anneiste bende öyleyim kafayı yiyecem tüm bedenim ağrıyo dinlenmeye ihtiyacım var ama aklım onda sürekli gündüz 5/10 dk uyuym diyorum içim rahat degil bi sıkıntı var içimde ruhum daralıyor
use1234 Kdz valla ilk zamanlarinda benimki de 12 olmadan hayatta uyumazdi cevremdekiler sorardi ne zaman yatacak artık diye saatini bekliyor diyordum her gün sabah ezani okunurken uyaniyordu ha bide 2 saatte bir uyandir diyorlar ben asla uyandirmiyordum zaten acıkınca uyaniyordu uyudugu 4 5 saat bi uyku bide uykusundan mi uyandiracaktim çocuğu iste o saatte uyanirdi 6 ya kadar beşiği sallaya sallaya zar zor uyuturdum. Uyanirdi daha gündüz de öyle uzun uykular uyumazdi taş çatlasın yarim saat iste bu 12 de uyuma muhabbeti 3 aydan sonra bitmeye basladi daha erken uyumaya basladi. Ilk baslarda surekli emmek istiyor o emme istegi azaldikca uyku süresi artiyor şimdi de 9 da uyuyor sabah 7 de 8 de uyaniyor gündüzleri yine cok uyumuyor ama o zamanlardaki gibi degil ve artik cevresindekileri anladigi icin oyalanabiliyor besigine birakiyorum mesela tepesindeki oyuncaklarla ilgileniyor
anneiste Kdz bende aynıyım şuan mesela bilmem kaçıncı kez uyutmaya çalışıyorum heryerim ağrıyo kemiklerim sızlıyor yorgunluktan gecicek inşallah bugünler
Kdz use1234 yaaa o kadar mutlu ettin ki beni yani yakında geçecek erkenden uyuycak 😭😭😭 herşey düzelecek bu sanki yanımda bana desdek oluyomussun gibi hissettim çok teşekkür ederim
use1234 Kdz rica ederim çok iyi anliyorum seni çünkü 💕 benim kadar uykucu biri yoktur ben bile aştıysam o günleri. Her dönemin farkli zorluğu var işte zamanla alışıyor insan. Artık hayatinda o var onunla yaşamaya sende alışacaksın. 3 aydan sonrası daha kolay oluyor en azindan biseylerle oyalayabiliyorsun daha az emiyor bide ilgilenebildiğin kadar ilgilen konuş anlamaz deme anliyorlar sakinleşiyorlar yatarken yanina kuran koy besmelesiz yatirma besmelesiz emzirme ben bunlara çok inaniyorum her emzirdigimde ayetel kürsi okurdum dua ederdim sakin olsun sağlıklı olsun diye ben çok inaniyorum bunlara
Kdz babyboy_35 evet bende herşeyin mükemmel olmasını istediğim için bu kadar yıpranıyorum belki de bir çocuğa bakamadi perişan oldu demesinler istiyorum arkamdan ama içimde tutuyorum çok zorlanıyorum çok şükür rabbime sağlığı yerinde herşey yolunda sadece uyku bebeğimin uyumaması beni üzüyor bişey olur diye korkuyorum kendi uykumdan da geçtim artık uykusu tepesine çıkıyo çok ağlıyor kalbinde sıkıntı var çok ağlarsa bişey olur diye korkuyorum.. inşallah hayırlısıyla sağlıkla büyüdüğü güzel günleri de görürüm size de çok teşekkür ederim 🥰
Seydasevinc Kdz bende bu kadar zor olacağını düşünmüyordum canım ama maalesef gerçekler acı. Uyumayan bir bebeğiniz varsa ne yaparsanız yapın uyumuyor. 9. Ayına girdi hala geceleri kaç kere kalktığımı unutuyorum çok zor Allah sabır versin hepimize
Havalibebek Kdz Daha çok küçük malesef büyüdükçe uzar uykuları benim oğlumda öyleydi inşirah suresi aç veya sekine dinleyin sakinleşirsiniz
yesayyy Rutin oluşturup o şekilde uyutursanız daha kolay olur uykuya adaptasyonu, en azından hiç olmazsa her gün yıkayıp uyutursanız daha rahat uykuya geçer. Bir de uyandığı saatte çok önemli eğer uyanma saati geçse zaten geç uyuyacaktır maalesef.
Kdz yesayyy rutin oluşturmuştum zaten saat 8 de mamasını verip 9 kadar sallayıp uyutuyodum ara ara uyanıp sallayimca uyuyodu zaten annemlerde sonra kaynanamın evine gittim bozuldu biraz düzeldi derken şimdi evime geldim hepten bozuldu yerini yadirgiyo olabilir mi bi yere alışıyor hop başka yere gidiyi sıfıra dönüyor
defnebak Kdz zamala düzene girecek ama her ayım uyku düzeni faklı oluyor kendini ileri atıyor hep kızım 10 ay 17 günlük anamı ağlatıyor