2 aylık bebeğim bir aydır gece 12 kadar uyumuyo gündüz 4_5 de uyanıyo bi daha asla uyumuyo napicamı şaşırdım artık çok yoruldum gündüz de yarım saat uyuyo geri uyanıyo hiç dinlenme fırsatım olmuyo bile çok yorgunum bu çocuklar uyuya uyuya buyumuyo mu ya bittim artık ne yapicam nasıl uyutucam hep böyle mi olacak çok zorlanıyorum herşeyin bu kadar zor olacağı düşünmuyodum ya nasıl yapicam bu anneliği