Mnli evet tekerlek konusunda haklısınız küçük olduğu için daha çok.takiliyor ama çok pratik yerden tasarruf kas yapmıştım artık arabayı indirip çıkarmaktan ev 2 katlı asansör yok merdiven çok dar üstünü indir altını indir eziyet olmuştu 🥹şimdi bir elimde bebek bir elimde araba çok rahat iniyorum🥰Benim bebeğim hiç oturmak istemiyordu travelde dışarı falan çıkamıyorduk şimdi çok rahat etrafı izliyor ☺️