GizemElf sonunda deneyerek karar verdim ve ben Maxi cosi jaya aldım çok memnunum hem bebeğim sevdi hemde hafif ve katlaması çok pratik minnoş bir araba ☺️ uçak yolculuğunda çok rahat ettim heryere sığıyor ☺️Rabbim hepinize sizin ve bebeğiniz icin en rahat arabayı nasip etsin🙏🌸