3 bez kullandım.En iyisi boyut vs.olarak molfix bence yani benim bebeğime en iyi o geldi.Bebekten bebeğe farklılık olduğunu düşünüyorum.Sleepy ve baby turco kullandım onlar da gayet güzellerdi.Sadece ebat olarak küçüklerdi.Ama molfix ebat olarakta büyük o yüzden en çok ondan memnun kaldım.Islak mendil bebeklere çok büyük bir kötüluk diye düşünüyorum ne kadar markada olsa iyi de olsa hele de kız çocuklarında ileride sıkıntı yaptığını düşünüyorum bence en iyisi pamuk.👍🏻