imeaeb biroglanannesii1 Islak mendil de prima’nın almıştım ama o çok parfüm kokulu geldi bana aşırıydı yani acaba harmonie olanı mı diyorsunuz onu denemedim çünkü onun koku durumu nasıl?
biroglanannesii1 imeaeb Ben Türkiye’de değilim canım burada parfümlü değil bezleri ve islak mendilleri
imeaeb 1bebe1kedi Bu marka aklımda yeni deneme yapacağım zaman ilk bunu deneyeceğim teşekkür ederim 🥰
kaderbilge imeaeb ben paddlers ıslak mendilden çok memnum baby turconun kalıbı Molfix fln bakılırsa biraz dar ama gayet guzel
imeaeb saducelik Aa babydream çok severim ıslak mendilini fark etmemişim hiç bir bakayım ona da internetten
nur580 imeaeb pure baby kullanıyorum Molfixten Bi farkı yok bana göre hatta molfixte taşma oluyordu pure baby de hiç yaşamadım 7 aylık oğlum 4 numara kullanıyoruz
ayseaksoy imeaeb kızım 1 yaşında doğduğundan beri molfix bez, unı baby 0-6 ay yenidoğan ıslak mendil kullanıyorum çok çok memnunum o yüzden hiç değiştirmedim 👧🏻
imeaeb ayseaksoy Molfix’te yazları herhangi bir pişik sorunu yaşadınız mı bana bezi çok kalın geldi ondan sonra prima’ya geçmiştim normalde seviyordum molfixi kışın yine ona geçerim gibi
pnrtrk molfix, ıslak mendili marka farketmeksizin alıp sıcak suda sabunla yıkayıp kullanıyorum memnunum
nur580 imeaeb a101 de var trendyolda falan da baya indirimli oluyor ben memnunum fiyatı da ekonomik bence
nesli8154 imeaeb bez olarak Molfix kullanıyorum şuan 1 buçuk yaşında doğduğundan beri ıslak mendil de slepy kullanıyorum doğduğundan beri hiç değiştirmedim her ikisini de trendyoldan alıyorum indirimli çok da uyguna geliyor
imeaeb nesli8154 Sleepy hangisi bio natural seviyordum ben de ıslak mendilde hala onu ve baby turcoyu kullanıyorum dönüşümlü ama bundan sonra tek birinden devam etmek istiyorum