sevilcn merhaba, ben 20 günlükken yaptırdım. Çok şükür birkaç günde atlattı. İlk gün çok ağladı sadece. Doktor krem ve fitil verdi. Çok aşırı ağladığı zaman fitili kullandık. Onun dışında hiç zorlamado bizi. İyi ki yaptırmışım diyorjm hatta. İleride daha zor