sevilcn korkmayin uzulmeyinde bir fun sürecek o sabahına hicbirsey kalmayacak bir ogkum 20 günlük ikinci oglum 35 günlük oldu bir gün ağladılar o da cisleri yakıyordu ikinci gün gayet normaldir kremleri ihmal etmeyin bugün calpol verin düzenli çok ağlıyorsa anestol Pomak vermiştir doktorunuz bizim doktor agrisi varsa onu gün boyu her bizde sur uyussun biraz demişti ama ben sürmedim geçeceğini biliyordum siz surebilirsiniz 3 günde kızarıklık falan da düzeliyor bayagi