tgccgrr ezgiii12490 tabi dikiş daha iyi bence yapistirmanin acısı da uzun sürüyor sonra hissizlik de oluyo o bölgede zaten sezaryen kolay Bi ameliyat değil bide yapıştırma dikiş yapıp daha da zorluyolar