ezgiii12490 Bende dikiş yok içten ve heralde arkadaşım dikislerimi aldırmaya gidicem dedi sasirdim.ondan sordum
ezgiii12490 SevimliHayaletCasper bende şaşırdım yaa arkadaşım oldu yeni dikiş aldircam deyince sastim
gizematadeniz Lazer dikiş diyorlar. Ameliyat aninda sordum. Dikiş aldirmaya gitmedim hatta hic dikiş gormedim. Yapistirma gibi duruyor. Iz bile yok ki 20 gün oldu dogum yapali
ofelyaa11 ezgiii12490 dikişti benimkiler de onuncu günde aldırmaya gittim hala sanki orda dikiş var da bana batıyor gibi üstelik hiç estetik durmuyor
Purpleblueyellow ezgiii12490 sezeryan sırasında burnuma bir koku geldi. “ beni yakıyor musunuz ya?” Diye sordum kimseden ses çıkmadı. Gerçekten yakıp yapıştırmışlar 😂üç ay olacak ama bende çok kötü iz kaldı, cildimin yapısıyla alakalı olsa gerek.
ezgiii12490 Purpleblueyellow ya ben yapıştırma nasıl onu aklım almıyor benim de oyle ama neyle yapistirdilar düşününce çok degisik🤣
Purpleblueyellow ezgiii12490 evet biraz hafif kabarık gibi rengi de pembe kahverengi arası aynı zamanda tüm çatlak izlerim mor mor duruyor hala, doktor en iyisi yaktırmak dedi ama ikinci çocuk falan olursa belki ileride diye sıcak bakmıyorum be olur bilmiyorum artık