Doğduğu zaman molfix kullandım ama bebeğim sürekli pişik oluyordu, primaya geçtim düzeldi. Pahalı geldi sleepy aldım sürekli sızdırıyordu. Baby turcoya geçtim pişiği de geçti sızdırma konusunda da çok iyi gece takıyorum sabah değiştiriyorum sızdırmıyor 10 aylık bebeğim 4 no kullanıyoruz kilolu bir bebek değil💘