utkummm kaderbilge bizimkide 7 ay 17 gunluk 8100 du 7 aylikken bi 100 luk paket daha kullanip 5 e gecmeyi dusunuyorumda 5 te cok buyuk gibi geliyo gozume 4 te yavastan iz yapiyo gibi bazen
Usnac1995 mirz kbra1711 Elimde bir sürü kaldı isterseniz uygun fiyattan vercem. Külot bez ve cırtlı var ❤️😇 İstanbuldyım
Ozlemyy zehra777 eğer cırtları birleşmiyorsa değiştirin bir büyük bedene geçin molfix 3 no kullanıyorum 3 aylık 5800 kilosu cırtlar kavuşuyor parmağımda karın kısmından bakıyorum bol iyi yani
1prensesannesi1 iki_prensesannesi canım doktorunuz kilo için bişey diyor mu az veya normal diye? Biz 14 aylıkken 9800 dü az diyemem ama 1-2 kilo daha alsa iyi olur demişti. Şu an 17 aylık evdeki tartıda 10.50 geliyor ama ayına göre boyu da uzun o yüzden zayıf duruyor. Çok kafama takıyorum.
ferahmete Herkes başka söylemiş ama bebek natural çok iyi bez bence tabi bebekten bebeğe degisir amaben teee doğduğundan beri en iyisi. Bebem natural dedim ona geçtim 9 aylık 4.numara
Oznurkk zehra777 bebeğinizin kilosu da önemli. Bi şuan 5 ay 5 günlük olduk. 20 günden fazladır 4 numara kullanıyoruz. Prima da molfixte aynı şuan sleepy kullanıyorum. En son 4 ay aşısında 7 kg 600 gr dı bebeğim
zehra777 Oznurkk henuz kilosunu bilmiyorum cunki infeksiya kapmisdi kizim o yuzden aşiya goturemedik kilosunda bilmiyorum 🥲