sevilcn tam 4 aylıkken yapmıştı benim oğlum. O gün normalden fazla tereyağı yemiştim dikkatimi çeken bu oldu sanki o sütü istemiyor emzirmeye çalıstıkta ağlayıp kendini geri atıyordu sonra kakasında kan görünce ve mukuslu kaka olunca süt alerjisi oldugunu anladım ve süt ürünleri yemeyi kestim ve çocugumunda emme sorunu olmadı bir daha. Emme reddiyle beraber kaka takibi de yapın belki yediğiniz ona alerji yapan bir şeyin etkisi de olabilir