Benim kızım 3.5aylıkken emmeyi bıraktı göğüs ucum yoktu silikon kullanıyorum kalça çıkığı var alet takıyorum mememi unutmasın diye her bez değişiminde emzirdim işte sonra emmedi daha kıvranıyordu ağlıyordu memede alerjisi varmış meğerse süt ürünleri yumurtaya sağıp bile veriyordum diyet yapmamam rağmen huzursuzluğu belirtileri devam ediyordu 2 gün oldu sütten kestim nasibi bu kadarmış oysaki hamileyken en çok emzirmeyi istemiştim olmadı bu ay çok zor zaten uyku gerilemesi de var çok yıprandım