gurbetteanne10 hadi ya yine biberonla da olsa sütünü içiyor ya oda yeter önemli olan anne sütü alması ablamın kızı anne sütünü içmiyor sadece mama içiyor neler denedi oda içmedi. Kaç aylık senin bebiş benim de 10 gün kaldı kuvözde birberonla beslendi sonrasında zor tuttu benimkide kucakta gezdirerek, hafif zıplatarak, oturtarak, slikon uçla neler neler denedim en son yatarak tuttu şimdi öyle emiyor tabi mama da veriyorum