Kanalizee ben sürekli pompayla sagdim sagdim psikolojim bozulmuştu memeyi sıkıyordum kopartacak gibi yeterki süt gelsin beebgim aç diye düşünüyordum oysaki sakin olup emzirmeyi deneseydim herşey daha güzel olurdu o kadar korkuyroxum ki sütüm kesilecek diye ama şuan 7.bucuk ay geçti çok şükür atlattım o surecleir Allah yardımcın olsun bol su iç şekerli seyelr çok tüketme .tavuk suyu corabsi iç sütün yağlı olsun