Hernasipvaktineesirdir benim oğlum 26 aylik ikili cümleyi bırakın toplasan 30 kelime yok gel al teyzesinin adı esra ben esi derim o da esi diyor abisi oğuz oğğ der, su, hadi, babasına bazen baaa der bana çok başı sıkışınca anne der dededede der dil bagi varmış götürdüm kesmeye gerek yok dediler isitme testi önerdiler bulunduğumuz şehirde yok zaten uyuması da gerekiyormuş benim oğlan hayatta uyumaz cihaz takılınca hele uyanır ama ismine bakar kirli çamaşırını veririm kirli sepetine atar bezini çöpe atar çöpünü çöpe at derim atar algısı açık ekran fazlaydı azalttım ama kesemedim tam, yani işitmeye sorun olsa dediklerimizi de anlamaz alkış baybay öpücük at derim yapar, ağzının içi laf dolu ama anlayamıyoruz ağız burun goz kulak vs bilir bazen bir kelimeyi söylüyor bir daha söylemediği de oluyor