Dnz15 kızım 19 aylık, 1 yaşına kadar ekran vermedim. Sonra az az başladım, şu an toplam 1 saat izliyoruz birlikte. 20 dkdan 3 kez. Konuşması için çok şey yaptım ama hiçbiri ekran kadar etkili olmadı. Hep öğretici şeyler açtım, tek başına izletmedim. Kızımın her yeni kelimesini tek tek not alıyorum şu an 124 kelimesi var. Araba gidiyor, anne gel gel diyor, hadi uyu diyor. İkililere geçtik yani özetle. Peki ekstra ne yaptın derseniz hep üfleme ve çiğneme, tükürme egzersizi yaptırdım. Sert ünsüzleri çıkarması için. P, ç, t, k sesleri halloldu, ş ve s de kullanıyor artık. Her gün mum üfleyip düdük çalıyoruz.