Merhaba arkadaşlar. Benim oğlum 14 aylık oldu. Ama hala gece 2 kez mama için uyanıyor. Kimi zaman 60 ml kimi zaman 120 ml içiyor değişiyor kimi zamanda 30 ml ya bitiriyor ya bitirmiyor. Oğlum 9 buçuk 10 gibi uyuyor uyurken mama içiyor o arada dalıyor zaten. Bide ben kendim uyurken 12 1 gibi veriyorum. Ama artık kesmek istiyorum gece beslenmesini. Hani alışkanlık mi yoksa gerçekten acıkıyor mu anlayamıyorum. Yemek yememiz hep problemliydi hala öyle. Gün içinde gereken besini almadığı için şuan kesmek mantıklı mı bilemiyorum. Ne yapabilirim ? Ara sıra çok nadir de olsa hiç uyanmadıgı geceler de oluyor. Birkaç kez uyandığında su verdim ama su olduğunu anladı ortalığı ayağa kaldırdı gece saati olunca kimse de rahatsız olmasın diye yine mama yapıp mecbur verdim sakinleşmedi çünkü. Ne yapmalıyım kesenler nasıl kesti acaba ?