Sinemm68 az önce aynı yorumu bi arkadaşa daha yaptım
2 senedir hala aynı durumdayız bir yol katetmedik.gecen sene de sürekli ağladı içeri dahi sokamiyordum ve alisamadigi için birakmistik bu sene 1.sinif zorunluydu rapor aldım tekrar anasinifina başladık 4 gündür sabah 9 dan 2 e kadar bekliyorum beklediğim halde beni gördüğü halde hala yanına gelmek istiyorum diye ağlıyor bugün öğretmene isim var gelemicem dedim ilk 3 güne göre bugün sadece 1 kez ağlamış yani beni okulda gördükçe daha da yapıyor ve ağlıyor ve şöyle düşünüyor lar çok akıllılar ben her ağladığımda nasıl olsa annem geliyor onu görüyorum diyorlar .aslnda doğru olan öğretmenin güzelce avutmaya çalışması ne yazikki gittmz bi ze tek yakn olan okul daki öğretmen ağlamaya başladığı an beni arıyor özel olarak ilgilenmiyor aglayinca evde beni bekleyen 7 aylık bebegm var 4 gündür doğru düzgün emziremedim. Bekleyin ama.gorunmeyin fazla derim . Benm bunca zaman çıkardığım ders bu sen göründükce sana gelmek ister hiç alismaz. Beklediğinizi bilsin ama gozukmeyin öğretmen arayınca da tamam geliyorum deyin ama hemen gitmeyin yarım saat sonra gidin mesela baktınız susmuş sa yine görünmeden beklemeye devam edin. Coook zor bir süreç inşallah çabuk alışır bizim gibi kroniklesmez