Kızlar merhaba oğlum 4 yaşında evimize yakın bir okulun 2020 yaş grubuna kayıt yaptırdım sadece bir sınıf açtılar sabah 08.00 12.00 arasında bir süre , oğlum giderken çok ağlıyor sınıfa giriyor ağlamaya devam ediyor ve öğretmen her anne dediğinde ve her ağladığında beni arıyor orda olduğumu bildiği için daha çok ağlıyor öğretmen gitmeme izin vermiyor ve bana hiç yardımcı olmuyor sakinleştirin ikna edin gönderin diyor ve sınıf 8 kişi stajyer öğrencide var iki kişi bakıyorlar çocuklara her dakika beni arıyor 4 aylık hamileyim çok zor geçiyor zaten öğretmene anlatıyorum ama hiç yardımcı olmuyor. Sizce okuldan almalımıyım seneye gitsin yoksa direnmelimiyim lütfen empati yaparak cevap verin o kadar mutsuz ki evde bile enerjisi yok gözünün feri gitti çocuğun lütfen yardımcı olun bana