Angel0507 gastroenteroloji değerlendirmesi gerekiyor bir süre kilo boy takibi yapılır ve diyetisyene gönderir onlar liste yazar verirr 15-30 gün kadar sonrasında size tekrar gelin derler sonrasında çocuk yine aynı şekilde kilo almamissa mamalar var onlarda yada tozlar var onlardan yazabilir baktılar yine gelişiminde sorun var gelişimsel pediatriye gitmeniz istenir benim kızım 4 yaşında 1 yaşından -3 yaşına kadar takipliydik biz çünkü yemiyordu hiç birşey ordan biliyorum