minervadefne mom97X öyleydi 1 haftadır düzeldi biraz 3 aylığız bizde geçen bileğim kıtladı ona uyandı
Zehrabaysan mom97X tek çocuk mu acaba?Benim 4yaşında abisi var sürekli bağırdığı için alıştı ilk zananlar çok zorlanmıştım😀
Zehrabaysan mom97X sessizliğe alışmış ondan dolayıdır.Oğlum öyleydi şimdi kızım oldu oğlumun sesinden alıştı garibim😀
onefinemom mom97X Bizim kız da böyle çoğu zaman ama dışarıda uyuyor gürültüde . Ben şöyle bakıyorum, çok sessiz ortamlarda biz de uyuyunca çıt sesine uyanıyoruz bazen 🥲 bu arkadaşlar da aynı mantık herhalde
gokceege mom97X doğduğundan beri aynı uyuduğunda çıt çıkmıyor ben de yanında yatıyorum sadece ses değil gezindiğimi bile hissetse uyanıyor 14 aylık hala aynı 🤦🏻♀️