mom97X Kızım 3 aylık olucak. Ama her ufacık sese uyanıyo, parke gıcırtısı, yürürken olan eklem sesi gibi basit seslere bile kalkıyo. Sizinkiler de öyle mi ?
ufukbebek mom97X Ayy bizde 40 günlüğüz ve aynı dırım bizde de var. Yeteri kadar sesli bir ortam d Avar alışsın diye ama yok ufak bir çıt a açıyor gözleri
Angel0507 mom97X evdeyken her sese kalkıyor ama dışarı çıktığımızda uyudugunda top patlasa yine kalkmıyor 😅🤦
LadyGaddar mom97X Genelde tv den kuran açıyorum, yoksa çok çabuk uyanıyor deneyebilirsin yada ninni olabilir reklamsız var YouTube da
ozgekck Benim oğlum da 2 aylık aynı şekilde çıtırtıya uyanıyor sese alıştır diyorlar ama nasıl yapacağım bilmiyorum
nesli8154 ozgekck oğlum şuan 1 uçuk yaşında premature bebek ben her uyudgunda müzik açtım yüksek sesle şuan o kadar rahatım ki arabada yolculuk yaparken çok rahatım
defnemomm_ 6 aylık oldu, hala konuşamıyoruz o uyurken ki pis pis sesi de full açık 🥲 O kadar sessiz olmalı ki 🤷♀️
sevgi45 Beyaz gürültü bu durumda kurtarıcı oluyor dış sesleri duymuyorlar bir deneyin derim ama sonra onu da yavaş yavaş bıraktırmak lazım
mom97X sevgi45 bi iki kere denedim etkilenmedi cimcime, beyaz gürültünün iyi olmadığını da söylüyorlar bu arada 🤷🏻♀️
Angel0507 mom97X bnde öyleyim yaptığı zaman evin içinde hayalet gbi geziyorum aman ses çıkmasında uyusun diye
linosko1 mom97X ah ah 10 aylik sırf uyaniyo diye odasini ayiriyorum yoksa yanibasimda uyusun minigim ne guzel ama olmuyoor yatakta nefes alamiyorum donmeyi gectim 😂😂
tuche8989 Oğlum 1 yaşında doğduğu günden beri ne tv dibinde uyutmadığım kaldı ne kalabalıkta ne dışarda neler denedim ama hala çıt a uyanıyo Anladımki eğer bebeğin uapısı bu ise naparsan yap değişmiyo.O yüzden ne bi yere gidebiliyorum ne ki seyi doğru dürüst çağırabiliyorum Uyku desen varla yok arası Evlat şans işi onu anladım. Kardeşimin çocukları var biri 4 yaşında biri okula ywni başladı Doğduklarından beri ikiside top patlasa uyanmazlar hala öyleler uyudukları zaman. Benimkide sinek uçsa kalkıp ağlar