Bitmedin, yeniden doğdun bebeğinle birlikte. O büyüyor sen büyüyorsun, birbirinizin dilini öğrenmeye çalışıyorsunuz. Düşünsene biz büyükler bile yabancı ortama girdiğimizde tedirgin oluruz gözlerimiz tanıdık birini arar sürekli. Bebeğinde şuan ona çok yabancı bir ortamda.
Bende 49 gün önce sezeryan oldum, bebek hemşiresi odaya geldi “emmese bile memende tut ten tene temas yapın senin sıcaklığını hissetsin sütun daha çabuk gelir” dedi. Öyle yaptım, emmese bile göğsümdeydi sürekli. Eve geldik 3. gece nasıl bir ağlamak, süt var çekemiyor gücü yetmiyor, sağsam biberon vermek istemiyorum, göğüslerim o kadar şişti ki dokunamıyordum resmen. Hemen sıcak soğuk kompres yapıp sağdım biberon ile verdim, o kadar rahatladım ki. Gün içinde 3-4 kere sağıpta verdim 3-4 gün sonra bebeğim emmeyi de öğrendi ikimizde mutluyuz huzurluyuz. Lütfen kendinizi şartlamayın kendinizi biberon vermiycem diye