dilara_0 112canan112 normal doğumdan hemen sonra çataldan inmeden iğne yapıldı ne bu diye sorduğumda kanamam azalsın diye yapıyoruz demişlerdi. Arkadaşım da doğum yapmıştı benden önce. Özelde yaptı doğumunu o da normal doğum öyle bir iğne yapılmadı ya da ben hatırlamıyorum o an etki ile demişti. İlk doğumumda hiçbir iğne yapılmamıştı bana da. Bende şaşırdım bu duruma 😂
112canan112 birmini o kadar su içmeme rağmen afedersin tuvalete gitmeme gerek kalmıyo sürekli terliyorum 🥵 bu nedu yaaa😮💨
ketenprensess_4747 4 aylık olduk ilk adetim 2 aylıkken olmuştum hala olmadım geçenlerde kan testi yaptırdım negatif 🫣🫣
Cennetbahcesii 112canan112 benim 40’ım çıktıktan 20 gün sonra geldi ama regl olmadan 2-3 gün öncesinde sanki midemi üşütmüş gibi oldum mide krampları bulantılar kasık bölgem ve çevresinde ağrılar en korktuğum yer de kesi altında acayip bir yanma oluşmuştu ve kanamam ilk gün damla damla olmasına rağmen 2-3. Gün çeşmeden akarcasına gelmişti o kadar kayba tansiyon mansiyon kalmadı ki hiç bir zaman o şekilde ağır geçmemişti ne yapacağımı şaşırmış durumdaydım
112canan112 Cennetbahcesii Allah’ım sen esirge 🥺 kız işte bundan korkuyorum yaaa.. evde bebeme tek bakıyorum Allah esirgesin öyle bir durumda bayılır kalırsam 😥
112canan112 Merve191919 gızz senin ağzın ne deyir 😵💫 Allah isteyene versin bacı🤲🏻 bana da, beden ve ruh sağlığım yerine geldiğinde belki olabilir 😅 tabii en güzelini Rabbim bilir🥰 önce sağlıkla evladımı acuk büyütem
busraaltuncu Yaa gerçekten bende artık olayım diye dua ediyorum insanın aklına başka şeyler geliyor kendimden şüpheleniyorum stresli bi durum sezeryan doğum yaptım 2 aylıkken lekelenmeleriim oldu bi kaç sefer dahada bişey yok 4 buçuk ay oldu 🙂↕️
112canan112 busraaltuncu gerçekten her kasık bel ağrısında umutlanıyorum, adet olmayınca şüpheleniyorum.. tam bir kısır döngü
aaslanbeyy eceninannesiiii merhaba bende aynı durumdayım ama ayırt edemedim ağrım olurdu normalde Şuan ağrım yok mesela normal mi acaba🫣
eceninannesiiii aaslanbeyy benimde öyle ,ağrı sızı hiç yok …Sanki adet değilmişim gibi ,ama 1 hafta sürdü bitti ..Adetimsi bi şey oldu 😄
ezgiii12490 112canan112 korkmuyor musun peki canm bisey olur duyamam diye ben allahtan alıştırmadim sallamaya
112canan112 ezgiii12490 ya tabii ki endişe oluyo ama en başta Allah’a emanet ettim.. sonra da elhamdülillah uykum saktır hemen hemen her hareketini duyuyorum.. kendi de uyurken çok rahat dönüyor elhamdülillah 🌼
112canan112 Melegin_Annesi2022 nasıl yani?? lohusalıktan sonra bi 46 gün daha mı kanama oldu 😲 o neydi gızzzz
adabebek14 Ay ve benim de hala tık yok kızlar bir de regl olunca bir iki kilo gider mi yada şu göbekten birazcık gitse moralim bozuluyor ya sezaryen benim de
112canan112 maviannesii ilk 40 gün içinde olan tüm kanamalar lohusa kanaması kabul ediliyor diye biliyorum kuzu
maviannesii 112canan112 sağlık ocağındaki hemşire söyledi adet olmuşsundur diye çünkü benim kanamam az az geliyordu lekelenmeye dönmüştü sonra adet olur gibi oldum sonda hemşire dedi adet olmuş olabilirsin diye üstüne 1 ay geçti yüne aynı şekil adetimi gördüm bende şaşırdım dedim 40 ım dolmadan adet oldum