112canan112 normal doğumdan hemen sonra çataldan inmeden iğne yapıldı ne bu diye sorduğumda kanamam azalsın diye yapıyoruz demişlerdi. Arkadaşım da doğum yapmıştı benden önce. Özelde yaptı doğumunu o da normal doğum öyle bir iğne yapılmadı ya da ben hatırlamıyorum o an etki ile demişti. İlk doğumumda hiçbir iğne yapılmamıştı bana da. Bende şaşırdım bu duruma 😂