silabildirir aynı şeyleri yaşadım bebeğimin sarılığı üçüncü ayda ancak geçti bir sebep de çıkmadı çok detaylı tahliller yapıldı uyuşmazlık da yoktu. En son doktor karaciğer yeni geliştiği için anne sütünü tolere edemiyor dedi üçüncü ayda geçer çoğunlukla dedi ve geçti şükür geçecek merak etmeyin. Bizim sınırdı 10.64 10 altında olursa araştırmam üstünde olursa araştırırım demişti. Sonra ben bol bol emzirdim 9a düştü sonra tekrar 10a yükseldi kafaya takmayacagim dedim üçüncü aya da az kalmıştı güzelce beslemeye devam ettim 4.82ye düştü şükür geçti rengi filan da göz akları en son geçiyor onun geçmesi biraz sürdü. Bol bol emzirin bebeğinizi çişle kakayla atsın