Kızlar selam bugün bebeğim 57 günlük ve sarılığı hala devam ediyor. 20 günlükken baktıklarında değer 9 çıkmıştı ve bu hafta bir daha baktılar 11 e yükselmiş. Böyle bir şey yaşayan oldu mu?? Doktor kan değerlerine karaciğer ultrasonuna baktı ve her şeyi temiz çıktı çok şükür gelişiminde gayet iyi durumda ve sadece anne sütüyle besleniyor. Ama sarılığın yükselmiş olması beni endişelendirdi. Böyle bir durum yaşayan oldu mu ? Önerileriniz neler?