Fatmanur71 Kubra94 benimkide 2600 doğdu be 1 ayda erken doğdu bugğn gittik işte 5200 91 günlük dediğm gibi
Kubra94 Fatmanur71 sma da kullandım o da sindirim açısından iyi ama kilo alımına çok yardımcı olmadı bence
Denizinoglueymen Benim bebeğim ilk ay sadece 100 gram aldı aptamil mamayı sevmemiş sonra sma aldık güzel kilo aldırıyor hipp combiotikte güzel
Smyfrt uygar48 şöyle ki tadına baktım diğerine oranla bide netden araştırdım daha şekerli diyordu ama iyi bişe değildi benim bebek için hemen acıkıyordu aynı ölçekden diğer mama daha uzun gitti
nagehanyorulmaz Ben 2 bebeğimde de aptamil kullandım gelişimleri çok iyi oldu kesinlikle tavsiye ederim
Ahseninannesii @Fatmanur71 ben hip combiotic kullanıyorum aylık kilo alımları çok iyi bize yaradı ama her bebeğe her mama yaramayabiliyor bunu deneyerek kendin gözlemlemelisin canım
aysenur06 [bilinmeyen] hangi doktor kutuyu okumuyor mu acaba , ne kadar yanlış bilgi veriyorlar ya alı üstü kutudaki bilgiyi okuyacak