İyi akşamlar herkese. Şimdi bugün kızımın ikinci aşısına gittik vurdurduk fakat kilosunun biraz zayıf olduğunu söylediler ve mamanında yaramadığını söylediler bebelac kullanıyordum şimdi değiştiricem. Şimdi sizce hangi mamayı kullanmalıyım ? Krsin kilo alımı için. Şuanda 91 günlük ve 5.260 kg sizce hangi mamayı kullanmalıyım ??