ipegimsi bosanbacim ben bunun hakkında bir yazı okumuştum doğum yaptıktan sonra iki yıla kadar kadınlar bu tarz sanki karnında bebek varmış gibi tekmeler hissedebiliyormuş gerek o psikolojiden gerekse vücudun eski yapısına dönmesinden arada bana da oluyor
moonlight__ Alpyigit3434 aynen öyle oluyor bi de sanki bebek dönüyor gibi içinde bir şey var gibi oluyor çok tuhaf 😀
Poly-ana bosanbacim Ay bende ya hamile değilim ama bir iki aydır karnımda bi hareketlilik var gazımda yok