bosanbacim Bacilar hamile degilm ama sürekli karnimda tekmeleme hissediyorm ya kasiklarda özellikle bildigin tekme gibi bu neden oluyor bilen varmi
moonlight__ bosanbacim o bende de oldu bi kaç kez nefesim kesildi sanki içimde bebek var da dönüyor gibi tekme atıyor gibi çok kötü ağrı hissettim tuhaf bir şeydi. Sezaryen doğum yaptım ona bağlıyorum çünkü doğumdan önce hiç böyle bir şey yaşamadım. Sizde mi sezaryen oldunuz
bikupakahvee bosanbacim normal doğum yaptım 15 ay oldu hala daha ara ara olur cidden içimde bebek var gibi çok tuhaf ya🥴🥴 Ama bilimsel olarak kanıtlanmış bu olması normal bişey endişe etme
1sirinannesi bosanbacim atar damar olabilir özellikle sezaryen doğum yaptıysanız bende de oluyordu çünkü. 😅
Alpyigit3434 moonlight__ ay bende tam rahimde be kaşıklarda pıt pıt bide adetken olmuştu diyorum hamile değilim bu ne 😂
Beyzaveduru Doğum yapalı ne kadar oldu. Çoğu anne doğumdan sonra karnında yalancı tekmelleme hisseder bilimsel olarak kanıtlanmıştır korkmayın
moonlight__ Alpyigit3434 aynen öyle oluyor bi de sanki bebek dönüyor gibi içinde bir şey var gibi oluyor çok tuhaf 😀